SHUSHI II

Hello. Please Follow dengan hati yg ikhlas okeyyh.

8 January 2012

First time gi skolah SMKTB.


Hoi.. Assalamualaikum.Hye selamat pagi semua. Hari ni hari yang paling best dan sedih dowhh. Peace (Y). Hurmm.. okeyhh, aku mulakan dengan bismillah. First time aku gi sekoah tu dengan muka tak macehed dowhh. Muka aku serabai cam muka B----. Faham2 lah okeyh.. Aku malas nak bukti je -.-'.  Nanti macam nak tuh je korang. Aku batak gi sekolah tuh --'! Puihh batak konon ! Aku tengok tak batak pownn.. ?? Siot kowt kau tuh :] 
-
-
-
-
Time rehat : Tak beast langsung. Aslkan budak yg ade pakwe diorang. Perhh G---- nak mampos. Ek eleh, kau yg dulu kan. Sampai aku tak makan waktu rehat. Perhh diet dowhh --'. Puihh.. kuruslah aku..
Ok aku mals nak cerita panjang2 sangat. "Malas nak tulis dowhh -..-'Kbhoii.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home