SHUSHI II

Hello. Please Follow dengan hati yg ikhlas okeyyh.

23 December 2011

Penang oh Penang.

Assalamualaikum.Bestnyer dapat gi Penang ! Tapi satu je yg sedih :'[.Tak dapat gi Pesta Penag :| Tapi tak rugikan.Tahun depan,bole gi lagi..Hurmm.Masa tuh aku pujuk mak aku.Tapi,takde org yang nak ambik.Semua org kerja hari tuh :| Hermm..Kesian kan saya ?? Penaang best! Aku pwe macam duk Singapore.Mak aku yg cakap :| Aku pon cuak...Huhuhu..Lawak! Best gile,best,best..
-
-
-
-
Pagi :| : Aku  gi Sunway Carnival.Best gile.Aku pi situ sebab aku ak gi beli Buku! Masuk je Kedai Popular tuh..Best nyer..mcam2 ade kat situ.Aku beli buku b.inggeris.Bolehlah.paham sikit2..Huhuhu..

T/Hari : Aku shopping sebentar saja at Sunway Carnival.Sebab tempat tuh mhal barangnyer :| So,Aku gi lah Billion..Boleh lah tempat tuh..Tapi tak best ! Aku sakit kaki waktu tu.Darah angin aku dh naik  dowhh  waktu tuh ! Mak Ngah kau gi beli baju kat naknyer :] Aku tak beli ape2 pown at situh.Tak best pown.Lepas je habis shopping ape semua,aku lapar gile.Tak makan ape pown.Kami semua gi makan KFC.Kalau tidak kami nak makan Mc Donald.Tapi tak sedap lorhh.Tak jadi makan Mc Donald. Terus ke kedai KFC.Aku lapar snagat dowhh hari tuh..Lapar giler ! Okeyhh..aku nak makan puas2 sampai aku kenyang.Hah kebulur dowhh aku nih.Okeyhh.Kenyang sudaa :] Senyum sambil kenyang.Selepas habis makan,aku dan yg lain2 pulang kerumah.Terlalu kenyang.

Malam : Keluar nak gi Padang Kota.Best dowhh..Mula2 aku naik ferry ke Padang Kota.Kanak2 RM 0.60 dan dewasa RM 1.20 sen shj. Murahkan.Yg tuh pown pi balik dowhh murah. Masa dalam perjalan ke sana..Aku terserempak Star Crust.. Aku tak tahu nak eja.tapi sikit2 lah.WOWWW..besar dowhh..ade dua kapl besar..Hermm..macam nak naik je kapal tuh..Lepas je sampai,aku jalan2 ke Padang Kota..Makan2 kat situ.makan Rojak.Milo Ais.Hah Simple je makanan tuh.Pastuh Balik.Kbhoii :] Tdurr.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home